§ 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin („Regulamin”) określa zasady udziału w szkoleniach organizowanych przezHOLISTIC ACADEMY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Organizatorem szkoleń jest HOLISTIC ACADEMY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w ul. Aleje Wolności 19, 33-300 Nowy Sącz , wpisana do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej oraz KRS pod numerem -KRS: 0000963042 -NIP: 7343608035 -REGON: 521580847
- , prowadząca stronę internetową pod adresem: www.holisticacademy.pl
- Udział w szkoleniach wymaga zaakceptowania Regulaminu oraz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji usługi.
§ 2. Definicje
- Klient – osoba fizyczna lub prawna, zobowiązana do uiszczenia należności za szkolenie. Klient nie musi być jednocześnie Uczestnikiem szkolenia, choć może nim być.
- Organizator – HOLISTIC ACADEMY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w ul. Aleje Wolności 19, 33-300 Nowy Sącz , wpisana do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej oraz KRS pod numerem -KRS: 0000963042 -NIP: 7343608035 -REGON: 521580847
prowadząca stronę internetową pod adresem: www.holisticacademy.pl
- Uczestnik – osoba, która poprzez przesłanie indywidualnego zgłoszenia wyraziła wolę uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym, za które została wniesiona opłata poprzez stronę internetową Organizatora.
- Szkolenie– szkolenie w formie stacjonarnej, w którym Uczestnik bierze udział.
- Zgłoszenie – podanie swoich danych w interaktywnym formularzu rejestracyjnym, dostępnym na stronie www.holisticacademy.pl
- Strona Organizatora – strona www.holisticacademy.pl na której dokonuje się zgłoszenia na szkolenie.
§ 3. Warunki uczestnictwa w szkoleniu
Informacja o organizowanych szkoleniach przez HOLISTIC ACADEMY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w ul. Aleje Wolności 19, 33-300 Nowy Sącz , wpisana do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej oraz KRS pod numerem -KRS: 0000963042 -NIP: 7343608035 -REGON: 521580847
, prowadząca stronę internetową pod adresem: www.holisticacademy.pl przekazywana jest potencjalnym zainteresowanym w formie:
- oferty publikowanej na stronie internetowej: www.holisticacademy.pl, zawierającej opis szkolenia wraz z datą i miejscem jego realizacji oraz ceną,
- działań promocyjno-sprzedażowych w social mediach (Instagram/Facebook).
- Podstawą uczestnictwa w szkoleniu jest
- wyrażenie chęci udziału w nim poprzez wypełnienie interaktywnego formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie Organizatora
- okazania dokumentu ukończenia studiów wyższych z zakresu kosmetologii bądź okazania dokumentu potwierdzającego status studenta studiów kosmetologicznych
- ukończenia I modułu szkolenia organizowanego przez Holistic Academy
- Dokonanie opłaty za szkolenie.
- Organizator na 4 dni przed datą szkolenia wysyła pocztą elektroniczną do wszystkich uczestników potwierdzenie wraz ze szczegółowymi informacjami o szkoleniu (tj. szczegółowy program szkolenia).
- Liczba miejsc jest ograniczona do 30 osób.
§ 4. Warunki płatności
- Wysokość opłaty za szkolenie zgodna jest z aktualną ofertą zamieszczoną na stronie www.holisticacademy.pl w momencie dokonywania rejestracji na szkolenie.
- Cena szkolenia obejmuje udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej/papierowej) oraz Zaświadczenie/Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
- Opłatę za szkolenie należy dokonać przelewem na konto 71 1090 2590 0000 0001 5013 3961 po otrzymaniu potwierdzenia od Organizatora, że szkolenie się odbędzie, a przed rozpoczęciem szkolenia.
- Tytuł przelewu powinien zawierać temat szkolenia, nazwę firmy/klienta/uczestnika oraz datę szkolenia.
- Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu przekazywane są uczestnikom do 30 dni od dnia uczestnictwa w szkoleniu.
- Dokumenty księgowe – faktury przekazywane są uczestnikom na zakończenie szkolenia lub wysyłane drogą mailową.
§ 5. Odwołanie lub zmiana terminu szkolenia przez Organizatora
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub do odwołania szkolenia w terminie do 4 dni przed planowaną datą jego rozpoczęcia. Jednakże Organizator będzie korzystał z tego prawa jedynie w szczególnych sytuacjach.
- Organizator, w wypadku odwołania szkolenia informuje o tym fakcie Klienta/Uczestnika. Informacja dotycząca odwołania szkolenia przesyłana jest na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
- W przypadku odwołania szkolenia przez Organizatora, Klient otrzymuje zwrot wniesionych opłat na rachunek bankowy, z którego dokonana była płatność.
§ 6. Rezygnacja ze szkolenia
- Rezygnacja ze szkolenia nie jest możliwa.
- W przypadku braku możliwości uczestnictwa w szkoleniu przez Uczestnika dopuszczalna jest ewentualna zmiana na innego Uczestnika szkolenia.
- Sprzedaż biletu, Uczestnik dokonuje we własnym zakresie.
§ 7. Reklamacje
- Uczestnikom przysługuje prawo reklamacji usługi szkoleniowej. Reklamacja powinna być złożona w terminie nieprzekraczającym 5 dni od daty zakończenia szkolenia.
- Zgłoszenia reklamacji wraz ze szczegółowym opisem, z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu e-mailowego można dokonać w następującej formie:
- na adres e-mail: holisticacademy.pl@gmail.com
- Reklamacje zgłoszone po terminie określonym w ust. 1 nie będą rozpatrywane.
- Organizator zobowiązuje się rozpatrzyć reklamacje do 14 dni od daty wpływu do siedziby firmy a o ich rezultacie powiadomi niezwłocznie Klienta/Uczestnika na podany przez niego adres e-mail.
§ 8 Obowiązki Uczestnika
- Uczestnik zobowiązuje się do zapoznania z Regulaminem i jego przestrzegania.
- Uczestnik zobowią są do zapoznania się oraz przestrzegania regulaminu korzystania z obiektu, oraz instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obowiązujących w miejscach, w których odbywają się Szkolenia stacjonarne.
- Organizator może utrwalać przebieg Szkoleń stacjonarnych dla celów dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych oraz promocyjnych Szkoleń i Organizatora w przyszłych latach. Wizerunek osób przebywających na terenie, na którym odbywa się Szkolenie stacjonarne może zostać utrwalony, a następnie rozpowszechniany dla celów dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych oraz promocyjnych Szkoleń i Organizatora w przyszłych latach. Uczestnicy, decydując się na udział w Szkoleniu stacjonarnym wyrażają jednocześnie zgodę na wykorzystanie przez Organizatora wizerunku swojego w celach wskazanych w niniejszym Regulaminie. Wizerunek Uczestnika Szkolenia stacjonarnego może być użyty do różnego rodzaju form elektronicznego przetwarzania, kadrowania i kompozycji, a także zestawiony z wizerunkami innych osób, może być uzupełniony towarzyszącym komentarzem, natomiast nagranie filmowe i dźwiękowe z jego udziałem mogą być cięte, montowane, modyfikowane, dodawane do innych materiałów powstających w celach dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych oraz promocyjnych Organizatora – bez obowiązku akceptacji produktu końcowego. Zgoda obejmuje wszelkie formy publikacji, w szczególności rozpowszechnianie w Internecie (w tym na portalach społecznościowych Instagram,Facebook, YouTube itp. (w ramach profilu Organizatora).
§ 9. Przetwarzanie danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. Przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji usługi szkoleniowej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla celu skorzystania z usługi szkoleniowej.
- Uczestnikom szkoleń przysługuje prawo dostępu do treści ich danych osobowych, ich sprostowania, aktualizacji, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do celów rozliczeniowych i podatkowych zgodnie z właściwymi przepisami.
- W sprawach spornych uczestnikom szkoleń przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 10. Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem obwieszczenia
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz inne bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.